Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T16:27:47+03:00
Aici se are in vedere  ca daca vrei sati  pui  gindurile in ordine trebue sa te afli intr-un loc linistit precum este manastire.Shi daca vrei sa-ti ai gindurile limpezi atunci fii mereu linistita 
 
2 5 2
2014-09-08T18:09:57+03:00
Aceasta afirmatie pune in evidenta credinta oamenilor si puterea mirifca a lacasurilor de cult,dar mai ales a rugaciunilor aflate in prezenta bisericilor
      
        Consider ca structura citata face referire directa la partea culturala si cea crestina a oamenilor. Umbra asupra oamenilor le poate da impresia se apunere a pacatelor, ca loc de refugiu, linistire si cu minti acoperite de umbra frumos proiectata asupra oamenilor.

      super cred ca team ajutat
1 5 1