Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T16:09:09+03:00
Mg = √a··b
4 = √2·x / ²
16 = 2· x / :2
x = 8. 
/ înseamnă că am ridicat la pătrat,să dispară radicalul. am făcut operația inversă
in acest context inseamna ca a aplicat o anumita operatie la toata ecuatia...
Deci e 4 =radical din 2 ori x la puterea a doua.
4 la puterea a 2a = radical din 2*x la puterea a2a
4 = radical din 2 ori x / la patrat. . e ridicare la patrat dupa bară.
2014-09-08T16:09:20+03:00