Răspunsuri

2014-09-08T16:10:16+03:00
Manualele scolare au iesit de la tipografie.
Colegul meu este plin de mandrie.
Salvamarul a salvat un barbat de la inec.
Intre timp am rezolvat un exercitiu.
Timpul a trecut foarte repede.
Am expus ultima mea creatie.
Toti au invatat poezia pentru serbare.
Din cand in cand mai mancam o litera.
Am nascocit o minciuna ca sa scap de pedeapsa.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T16:10:39+03:00
In tipografie se tiparesc cartile
Mandria orbeste pe om.
Ion a salvat eri pe colegul sau la matematica
Timpul mereu e putin pentru a ne bucura de el
pentru a face un desen ai nevoie de creatie
acest om e invatat
Litera ne poate vorbi mai mult decit cuvintul
Mihai a nascocit o noua scuza la limba romana.