Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T16:02:49+03:00
Au fost odata 3 frati care niciodata nu se intelegeau. Odata cand erau la scoala profesoara lor ii pose sa faca echipa la un proiect despre mediu. Insa copii nu vroiau sa lucreze in echipa crezand ca e mai bine sa lucreze individual. In ziua expunerii proiectelor fiecare din cei 3 frati facura un proiect frumos dar parca incomplet asa ca fratii adaugara fiecare cate o particica din proiectul lor individual si iesi un proiect minunat.
De atunci intodeauna fratii se ajuta intre ei.
Sper ca am ajutat.
1 5 1
2014-09-08T23:33:35+03:00
Pai de exemplu eu odata nu am vrut sa lucrez cu colegi mei dar pana la urma a fost bine