aaa mersi
Cu placere!
Andreea iar a facut o greseala la matematica.
I-ar fi placut sa mearga la muzeu. / Trebuie sa mananc iar legume.
iar a venit vacanta mare. I-ar lua geanta daca ar vrea.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T15:55:20+03:00
Băiețelul i-ar dărui niște flori frumoase mamei.
Am fost cu bicicleta în pădure,iar fratele meu a rămas acasă.
2014-09-08T15:57:18+03:00
I-ar arata la lectii, dar nu stie nici el.
Bogdan a facut iar aceeasi greseala.