Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T17:09:48+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cel mai mare scriitor roman, autorul Luceafarului,
un mare scriitor care este ''poreclit'' Luceaforul poeziei
2014-02-12T17:12:49+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mihai Eminescu a fost cel mai mare poet roman si prozator, autorul multor opere precum : luceafarul, poezii : ce te legeni si altele precum scrisoarea a 3a ..