Răspunsuri

2014-09-08T15:33:44+03:00
Straight:a ruler
ugly; a coat
clear:head
wavy:hair
curly:fur
bald: man
fat: teacher
stout heart
snub: nose
aquiline:nose
si cuvintele sau doar adjectivele?
doar adjectivele
drept, urat, clar, ondulat,carliontat, chel, gras/a, solid/robust, carn, acvilin(ca un cioc de vulture)
dar cuvintele
rigla,haina,par,blana,barbat.om,profesor,inima,nas
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T15:55:24+03:00
Chiar ieri am raspuns fix la acelasi exercitiu, asa ca-ti spun si tie ce i-am spus si acelei fete (cred ca era fata):

din cate vad eu, astea toate sunt cuvinte care se folosesc pentru a descrie trasaturi, infatisarea, deci ar trebui sa gasesti parti  sau componente ale trupului care se potrivesc:

straight hair - par drept
ugly face - fata urata
clear eyes - ochi limpezi
wavy hair - par ondulat
curly hair - par cret
bald head - cap chel
fat stomach - stomac mare/gras
stout legs - picioare robuste, groase
snub nose - nas carn
acquiline nose - nas acvilin 
3 5 3