Va rog mult sa ma ajutati Suma a ttrei numere prime este 42 .Aflati numerele,stiind ca diferenta a doua dintre ele este 6 .

Cardinalul multimi literelor care formeaza cuvantul ,,comutativitate''este... .




2

Răspunsuri

2014-09-08T15:29:05+03:00
A + b + c = 42
a - b = 6
a  ___/__ +6
b  ___/
c  ___/
42 - 6 = 36
36 : 3 = 12
b = 12
c = 12
a = 12 + 6
a = 18
Comentariul a fost şters
ex. l evident, ca este un exercitiu. Nu stiu cardinalul....
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T15:35:22+03:00
Daca nu ar fi diferenta de 6 atunci cele 3 numere ar fi egale
atunci avem
42-6=36
36:3=12
atunci a=12+6=18
b=18-6=12
c=12
2 5 2