2+5 x 7 + 2010 : 30(4229+761):5000-5= 2+35+2010:30x4990:5000-5= 2+35+2010:149700:5000-5= 2+35+2010:29,94-5=2+35+67,13-5=37+67,13-5=104,13-5=99,13
l-am facut eu
ok ms mult

Răspunsuri

2014-09-08T15:31:42+03:00
2 + 5 * 7 + 2010 : 30 (4229 + 761) : 5000 - 5 =
 2 + 5 * 7 + 2010 : 30 * 4990 : 5000 - 5 
 2 + 35 + 67 * 4990 : 5000 - 5 
 2 + 35 + 334330 - 5 
37 + 334330 - 5 =
 334367 - 5 
 ~334362~
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T15:34:42+03:00
2+5*7+2010:30(4229+761):5000-5=2 + 5 * 7 + 2010 : 30 (4229 + 761) : 5000 - 5 =
= 2 + 5 * 7 + 2010 : 30 * 4990 : 5000 - 5 =
= 2 + 35 + 67 * 4990 : 5000 - 5 =
= 2 + 35 + 334330 - 5 =
= 37 + 334330 - 5 =
= 334367 - 5 =
= 334362