1.Un numar este mai mare decat al doilea de 3 ori,iar decat al treilea cu 36.Stiind ca al treilea numar este mai mic decat al doilea cu 26,sa se afle cele trei numere.
2.Stefan cantareste 21 de kg.Sora lui are cu 8 kg mai mult,iar mama sa are de trei ori mai mult decat Stefan.Cate kg are sora? Dar mama? Cu cate kg are mai mult mama decat Stefan?

2

Răspunsuri

2014-09-08T15:05:36+03:00
Raspunsul si rezolvarea la a doua intrebare:

Stefan -> 21kg
Sora acestuia -> 21kg +8kg = 29kg
Mama acestora -> 21kg * 3 = 63kg
Dif ( Mama - Stefan ) = 63kg - 21kg = 42kg
Se considera primul numar = x
Asteapta. Trebuie sa o fac altundeva, nu pot scrie toata rezolvarea pe acelasi rand.
ok,dar as vrea toata rezolvarea
Mhm, sunt putin confuz, mi-a cam ruginit matematica in vacanta asta. Sper ca iti pot da rezolvarea pana la sfarsitul zilei.
oricum cineva mi-a dat rezolvarea,mersi oricum!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T15:15:59+03:00
2. 21 + 8 = 29 kg are sora
21 * 3 = 63 kg are mama
63 - 21 = 42 kg are mai mult mama decat Stefan
1. a = 3b
a = c + 36
c = b - 26, inlocuim in ecuatia a 2-a pe a si pe c
3b = b - 26 + 36
3b - b = 10
2b = 10
b = 5
a = 3 * 5
a = 15
c = 5 - 26
c = - 21
S-ar putea sa fie o greseala la problema 1? Daca nu, este bine.

si nu este o greseala...
cu placere
Ai gresit! nu trebuie sa fie cu -
unde? ai facut-o sau te uiti la mine?
lasa,am rezolvat