Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T14:22:17+03:00
                                               VARA

Vara aceasta a sosit pe meleagurile noastre in caleasca trasa de doi fluturi multicolori. Albinele cele muncitoare zboară din floare în floare , copii zburdă pe câmpul cel însorit , pasarelele ciripesc pe ramuri,florile zimbesc in gradini , totul este plăcut. Nisipul de pe plajă arde sub picioarele turiştilor iar apa mării este acceptabilă...totul este minunat , vara este un anotimp minunat.!
Sper că te-am ajutat!



Chiar m-ai ajutat. Multumesc !
vrei sa fii prietenul meu
Cu plăcere..!!
2014-09-08T14:22:33+03:00
                                                           Vara
        Lumina puternica si calda a soarelui ajuta fiecare floare in partem, fiecare copac si fiecare fir de iarba sa creasca. Toate pasarile ciripesc indulcind auzul trecatorilor prin padurea mare si acum, colorata. Vietuitoarele misuna prin tufisurile inalte,  indoind firele de iarba subtiri in urma lor.
         Albinele, zboara din floare in floare incarcandu-se cu  polen. Libelulele zoara desupra lacurilor curate pline de pesti multicolor si papura.
Vara este cel mai frumos anotimp si trebuie pretuit.
1 3 1