Răspunsuri

2014-09-08T13:36:40+03:00
Eu iubesc vrabiuta si mereu este alaturi de mine zi ce trece.Ea ciripeste vesel.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T14:07:36+03:00
Odata mai de mult am avut un caine,primul meu caine de asemenea,nu o sa-l uit niciodata,numele lui a fost King pentru ca mi s-a parut un rege cand l-am vazut prima data,era un caine alb,frumos,si cu o blana lucioasa,ochi ii erau negri si luciosi.Era foarte jucaus,dar si plangacios,cand plecam la scoala el mereu plangea dupa mine.Imi amintesc ca eu cand il plimbam el venea mereu cu mine,chiar si fara lesa,ne jucam mereu,nu aveam multi prieteni acum cativa ani,el imi era singurul prieten. Mi-a fost mereu alaturi,iarna ne jucam cu zapada si vara pe afara,ii faceam baie cand era prea cald.King a fost si va fi mereu in inima mea,o sa-l iubesc toata viata mea,chiar daca moartea lui ne-a separat el o sa fie mereu acolo,in inima mea.A murit de batranete dar inca il iubesc nespus de mult . 
sper sa fie fost destul de ok compunerea,mai baga si tu ceva de la tine (p.s : este reala povestea )