Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T13:11:33+03:00
1. 13
2. 6
3. 8000

Sper Ca Te-am Ajutat!

prima e direct raspuns (asa e nu e rezolvare) a 2a e 7 ( 1 , 4 9 , 16 , 25 , 36 , 49) si a 3a V
aha ok
V cub = l3(la a 3a) = 20la a 3a = 8000
multumesc
Csphat la a treia intrebare , dupa puncte,puncte este un "l" care inseamna litri
  • Utilizator Brainly
2014-09-08T13:26:12+03:00
Cel mai mic numar de doua cifre distincte cu numar  minim de divizori este
13 ( divizorii fiind 1 si 13)


numarul patratelor perfecte mai mici decat 50 este:
 7 ( ele fiind:1,4,9,16,25,36,49)

capacitatea unui vas  in forma de cub cu latura de 20 cm este 
8 l
, deoarece:
20*20*20=8000 cm³ =8 dm²=8 litri




1 1 1