Răspunsuri

2014-09-08T13:13:24+03:00
La modul imperativ  : reprezinta un indemn  exemplu : SCRIE ! ,, CITESTE!                     La modul conjunctiv il recunosti dupa conj sa .. ex : SA SCRIU , SA CITESC , SA DORM  La modul conditional -optativ ,, iti trebuie o conditie de ex : AS FI SCRIS , AS FI CITIT                   BAFTA !  ( toate sunt moduri personale )
13 4 13
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T13:16:42+03:00
Mod imperativ - vb personal prin care se exprima un ordin , o interjectie , un sfat , un indemn, o rugaminte . ex: scrie!
Mod conjunctiv- vb personal si predicativ care esxprima in general o actiune , o intamplare sau o stare. ex: sa lucrez.
Mod cond-optativ - vb personal si predicativ prin care exprima in general o stare ipotetica in care se prezinta viitor si prezent.  ex:as,ai ar,am,ati,ar canta.
14 4 14