Motivati folosirea virgulei ingrosate in enuntul urmator :
Pe cand pazeau , baba iesi pana in grajd , scoase inimile din catesisapte caii , spre a le pune pe toate intr-un tretin slab , caruia-i priveai prin coaste .

2
Este o enumeratie si arata pausa aflata intre mai multe cuvinte.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T09:55:29+03:00
Virgula marcheaza grafic anumite pauze scurte in vorbire facute in cursul rostirii unei fraze.
1 5 1
2014-09-08T10:04:10+03:00
Virgula marcheaza grafic anumite pauze scurte!