Răspunsuri

2014-09-08T09:42:42+03:00
Indicii temporali sunt cuvinte care exprima timpul in care se petrece actiunea . Ex. Azi plec acasa . ,,azi" e indice temporal . De obicei se intalnesc la inceputul unei propozitii sau fraze . Indici temporali pot fi inclusiv cuvinte ca : noaptea , ziua , acum etc .
35 4 35
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T09:55:57+03:00
Indicii temporali indica timpul,asa cum si indicii spatiali indica spatiul.:)
24 4 24