Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-08T08:03:47+03:00
-predomina personificarea
-personajele sunt animale/obiecte care reprezinta anumite caractere umane
1 5 1
2014-09-08T10:24:56+03:00
Fabula este o specie a genului epic in care se critica defecte omenesti pin intermediul obiectelor sau a fiintelor necuvantatoare, fabula are doua parti naratiunea si morala si un mesaj cu caracter educativ