Transformati enunturile urmatoare, punand verbele subliniate la modurile indicate intre paranteze:

Cand A AJUNS, a observat ca uitase usa deschisa ( gerunziu )
Nu putea SA INTELEAGA decizia ta ( infinitiv )
Are SA REZOLVE mai multe sarcini. ( Supin )
Pentru ca isi INVATASE bine rolul, era pregatit sa interpreteze ( gerunziu )

* Verbele scrise cu litere mari sunt cele care trebuie transformate.

2

Răspunsuri

2014-09-07T23:01:21+03:00
Ajungând,a observat că uitase ușa deschisă.
Nu putea a înțelege decizia ta.
Are de rezolvat mai multe sarcini.
Învățând bine rolul,era pregătit să interpreteze.
18 4 18
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T23:02:28+03:00
A ajuns=ajungând
Sa înțeleagă=a înțelege
Sa rezolve=de rezolvat
Învățase=învățând