Ajutati-ma va rog cu intreabarile la care raspund atributul, complementul sau daca stiti un site m-ar ajuta foart emult

2
Pai atribiutul raspunde la care,ce fel de ,al/a/ai/ale cui,cati etc si trebuie sa stea in fata unui substantiv,si complementul la pe cine,ce? cand,cum,cat timp,unde,pana cand etc si trebuie sa stea in fata unui verb.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T22:41:03+03:00
Atributul  Răspunde la întrebările: care?, ce fel de?, al/a/ai/ale cui?, câți?, câte?, al câtelea?, a câta?.-complementul direct(pe cine?, ce?)
-complementul indirect(la cine? la ce? pentru cine? pentru ce?, despre cine? despre ce? etc 
-circumstantial de loc(unde? de unde? pana unde? incotro?)
-circumstantial de timp(cand? de cand? pana cand? cat timp?)
-circustantial de mod? cum? in ce fel?)
1 5 1
2014-09-07T22:41:48+03:00
Atribut :  care? , ce fel de? al/a/ai/ale cui?, cati?, cate?, al catelea?, a cata?.
complement :Pe cine?, ce?, de cine?, de ce?, pentru cine?, pentru ce?, cand?, unde?, cum?, cat? etc.