Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T22:36:12+03:00
Cartea mea preferata este castelul palarierului de A.J.Cronin . in aceasta carte se vorbeste despre  palarierul James Brodle. care are o familie si care este foarte sever cu cele 2 fici ale sale. actiunea se desfasoara in orasul Levenford. el este sgircit in felul sau si dorea ca ficile sale sa se marite cu barbati de vita nobila insa cea mai mica se intragosti de un baiat simplu. aflind despre aceasta tatal sau o inchide in casa si nui dadea voie sa iasa insa ia planueste sa fuga cu iubitul sau, dupa care planul a esuat ia fiind inarcinat de la el tatal sau o loveste in burta dupa care ia pede copilul . afacerile sale in salonul de palarii merg prost de tot. pina la urma fica cea mai mica moare( nustiu precis) sotia pleaca de la dinsu iar el ramine singur in casa sa
2 3 2
2014-09-07T22:36:42+03:00
...................................................................