Radu si Anca vor avea impreuna, peste 2 ani,29 de ani
Cati ani are fiecare, daca Anca este mai mica decat Radu cu 4 ani?
Cati ani vor avea impreuna peste 15 ani?

Incerc sa o fac pt un copil de clasa a III a si nu reusesc. Trebuie rezolvata cu segmente. Problema e ca mie imi da cu virgula.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T22:26:40+03:00
A ____/____+2
B  ____/____/____/
            +2     +4
2 + 2 = 4 ANI
4 + 4 = 8 ANI
29 - 8 = 21 
21 : 2 = 10,5   ADICA 10 ANI SI JUMATATE SAU 10 ANI SI 6 LUNI
10, 5 + 2 = 12,5 ANI PESTE 2 ANI  ADICA 12 ANI SI 6 LUNI VA AVEA ANCA
12,5 + 4 = 16,5 ANI VA AVEA RADU PESTE 2 ANI, ADICA 16 ANI SI 6 LUNI
PESTE 15 ANI VOR AVEA: 15 + 15+ + 29 = 59 ANI IMPREUNA
I
2 5 2
2014-09-08T02:47:49+03:00
2+2=4
4+4=8
29-8=21
21/3=10.5
10, 5 + 2 = 12,5 (Anca)
12,5 + 4 = 16,5(Radu)
15*2=30
30+29=59 (Ani impreuna)