Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T22:20:50+03:00
Cartea a fost, este si va fi intotdeauna un sprijin indispensabil in dezvoltarea umana din toate punctele de vedere. Cartea ofera celui care o parcurge, pe langa satisfactiile pe care le aduce orice fapt inedit, prilejuri unice de reflectie, de meditatie. Ea indeamna la introspectie, contribuie substantial la formarea si modelarea personalitatii si comportamentului cititorului.
3 5 3
  • Igy
  • Ambiţios
2014-09-07T22:36:56+03:00
Cartea reprezinta izvorul de cunoastere si intelepciune fara de care omul seaca.Fara de care omul inceteaza sa mai existe ca personalitate.Personalitatea este formata cu ajutorul intelepciunii,adica cu ajutorul cartilor!
1 5 1