Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T22:14:43+03:00
Calugarii au fost si vor ramine acei care aduce in  inimile noastre lumina si caldura de care fiacare are nevoie. pe timpuri calugarii au suflat in cele mai mici suflete speranta pentru o viata mai buna, invatindui a scrie si a citi.
2 5 2
  • Igy
  • Ambiţios
2014-09-07T22:51:23+03:00
In trecut calugarii se considerau oameni bine invatati si destepti.Tot de la ei au aparut si primele carti.Ei sint cei care au raspindit invatatura si intelepciunea urmasilor.Ei au transmis lumina care ne incalzeste si ne purifica mintile pina-n prezent.