Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T19:04:59+03:00
EA/ED=EB/EC=AB/DC
EA/(EA+AD)=EB/(EB+BC)=AB/DC
EA/(EA+8)=EB/(EB+10)=15/18=5/6

EA/(EA+8)=5/6
6EA=5EA+40
EA=40

EB/(EB+10)=5/6
6EB=5EB+50
EB=50

P EAB=EA+AB+EB=40+15+50=105


1 5 1
2014-09-07T19:06:41+03:00
EA/ED=EB/EC=AB/DC
EA/(EA+AD)=EB/(EB+BC)=AB/DC
EA/(EA+8)=EB/(EB+10)=15/18=5/6

EA/(EA+8)=5/6
6EA=5EA+40
EA=40

EB/(EB+10)=5/6
6EB=5EB+50
EB=50