Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • eui
  • Ambiţios
2014-09-07T18:48:36+03:00
Edituri din RM sunt Stiinta, Litera,  Lumina,Universul, Tehno-Info
edituri din alte tari  sunt Humanitas(Romania),Polirom (Romania),Simon and Schuster(Anglia),Pearson education (Anglia),Aguilar(Spania),Editorial Nerea(Spania),etc.
7 4 7
2014-09-07T20:39:31+03:00
Eu, tu, el... și IstoriaÎncă de la primul supliment propus cititorilor revistei „Teatrul azi”, am pledat pentru memorie ca valoare capitală a unei societăți care ține să-și regăsească reperele. După aproape 50 de volume editate, lansăm seria „Eu, tu, el... şi Istoria”, în care adevărul este consacrat ca personaj principal nu doar pe scena de teatru, ci și în viața fiecăruia dintre noi. Aducem acum în atenția publicului documente inedite, mărturii subiective, spovedanii de o sinceritate zguduitoare. Oameni care au privit în față nenorocirile secolului trecut, lăsându-se ademeniți sau nu de sâmburele lor utopic, tineri care vor să descopere cum a fost posibil Răul, supraviețuitori ai infernului, dar și martori ai crimelor petrecute la doi pași de noi, sub ochii noștri, scriu despre experiențe personale și despre dramele celor de alături, refuzând tăcerea, amnezia, indiferența, astăzi tot mai prezente și agreate în jur.
2 4 2