Răspunsuri

2014-09-07T17:34:48+03:00
A+i=26

a-60% din a=i

a-60/100 * a=i

a-3a/5=i

5a-3a=5i

2a=5i

a=5i/2

5i/2+ i=26

5i+2i=52

7i=52

i=7.42

a=5*7.42/2

a=18.57
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T17:59:53+03:00
Fie ca Irina are X jucarii. Alina va avea cat Irina si inca 60% din cat are Irina adica X+0,6X=1,6X Cum cele doua au impreuna 26 jucarii atunci X+1,6X=2,6X=26->X=10-cate jucarii are Irina iar Alina are 16 jucarii.
Daca Alina=16 jucarii, atunci Irina are 26-16=10 jucarii.

Sper ca te-am ajutat.
3 5 3