Răspunsuri

2014-02-12T16:24:34+02:00
A  =250, b= 750 , c = 800 a + b + c = 1800
Scrii asa : b> de 3 ori decat a
                   b  = 3a
                   c  = b + 50 si inlocuiesti pe rand.

Dar , cum le aflu ? Adica Ce numar este "a" ? Cu intrebari !
Cum le aflu ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T16:26:48+02:00
A este x/3
b este x
c este x+50
x/3+x+x+50=1800|*3
x+3x+3x+150=5400
7x=5250
x=750

raspuns:
a=250
b=750
c=800
este greu....
poate fi rezolvat si altfel. consideram ca a este x
a=x
b=3 x (fiindca e de trei ori mai mare)
c=3 x + 50
x+3x+3x+50=1800
7x+50=1800
7x=1750
x=250
inlocuind x cu 250 in b si c, obtinem
Raspuns:
a=250
b=3*250=750
c=3*250+50=800
Cum ti-a dat 250 ? De unde l-ai aflat ?
am impartit 1750 la 7
Multumesc mult de tot !