Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T17:01:46+03:00
Vintul sa potolit.
Politia a interveni la locul accidentului.
El a gasit o sursa de a face bani.
Aceasta carte este fermecata.
El pofteste toate bunurile.
Riul din apropierea satului a secat.
El a descoperit ceva uimitor.
72 4 72
2014-09-07T17:02:08+03:00
Focul se potoleste deoarece apa l-a atins.
El intervine deasupra vinovitatii accidentului.
Am primit o sursa speciala.
Medalionul meu este fermecat.
Maria pofteste oaspetii in casa.
Apa din fantana a secat foarte repede.
Ionut descopera o compoara ascunsa.

Sper ca te-am ajutat :* :*
68 4 68
da mersi
daaaaaaaaaaaa
DDDADADAD
Ma bucur ca v-am ajutat va pup :*