Răspunsuri

2014-09-07T16:40:40+03:00
Intr-o zi cu soare am intalnit un animal salbatic intr-o padure linistita.
  Este vorba despre un urs batran care cauta hrana pentru a-si putea duce traiul de pe o zi pe alta .Ursul avea o blanita matasoasa si fina si ochii mari si blanzi .Ursul era retras in aceasta padure de ceilalti ursi deoarece nu mai putea sa se tina dupa ei din cauza batranetii si bolii pe care o avea .
        El si-a construit din ce a gasit prin padure un loc pentru hibernat .
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T17:38:12+03:00
Intr-o zi cu soare am fost in padure cu familia mea.
Din prima zi , ajunsi aici am inceput sa explorez locul. Nu dupa mult timp , prin tufisuri , se auzise un fosnet . M-am apropiat . Era un urs cu blanita maronie care iti cauta mama cea batrana si ingrijorata . I-am facut o poza pentru a o avea amintire , dupa care ne-am luat ramas bun . 
3 4 3