Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T15:55:10+03:00
Educația ecologică se referă la eforturile organizate de informare despre mediul înconjurător: funcțiile sale, interacțiunea omului cu ecosistemele în limitele dezvoltării durabile. Pe lângă școli, educația ecologică are ca suport și campanii publicitare, pagini web, materiale tipărite. Educația ecologică se realizează prin: exemplificarea modalităților de petrecere a timpului în aer liber exemplificarea pe teren asupra problemelor mediului natural, angajarea, motivarea și dezvoltarea capacității de luare responsabilă a deciziilor (UNESCO, Tbilisi Declaration, 1978).
Educația ecologică se referă la eforturile organizate de informare despre mediul înconjurător: funcțiile sale, interacțiunea omului cu ecosistemele în limitele dezvoltării durabile. Pe lângă școli, educația ecologică are ca suport și campanii publicitare, pagini web, materiale tipărite.
2014-09-07T15:57:39+03:00
Educația ecologică se referă la eforturile organizate de informare despre mediul înconjurător: funcțiile sale, interacțiunea omului cu ecosistemele în limitele dezvoltării durabile. Pe lângă școli, educația ecologică are ca suport și campanii publicitare, pagini web, materiale tipărite. Educația ecologică se realizează prin: exemplificarea modalităților de petrecere a timpului în aer liber exemplificarea pe teren asupra problemelor mediului natural, angajarea, motivarea și dezvoltarea capacității de luare responsabilă a deciziilor (UNESCO, Tbilisi Declaration, 1978)