Răspunsuri

2014-09-07T15:34:38+03:00
Fiindca majoritatea oamenilor ,vorbesc limba rusa. Si circa 9,4 % sunt Rusi in Republica Moldova.
nu e adevarat ca majoritatea vorbesc limba rusa, multi o vorbesc dar totusi romana e de baza
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T15:36:03+03:00
1. 9% din populatie este rusa
2. ramasitele celor 200 deani de  dominatie ruseasca pe teritoriul Basarabiei
3. multi dintre oameni chiar nu-si dau interesul sa vorbeasca limba romana
3 5 3