Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T15:24:02+03:00
Toamna:blanda,naprasnica,asteptata
10 4 10
Propune cit mai multe adj....potrivite p/u subst........ toamna ,urgent ,varoggg,merci anticipat.
  • Utilizator Brainly
2014-09-07T15:24:35+03:00

linistita,colorata,bogata,magica,
toamna: roditoare, misterioasa, imbelsugata , colorata
Toamna:miraculoasa,ruginie,ploioasa.......
Te gindesti ce spui???Toamna colorata,pffffff