Răspunsuri

2014-09-07T15:25:16+03:00
Nu il poti "calcula"  tu singur. exista tabele unde gasesti rezultatul la sin x, cos x etc , pentru x intre 0 si 90. aceste tabele se gasesc pe internet foarte usor. te uiti pe coloana cu 'sin" apoi pt x=15 ce valoare este. 
sin15=sin(45-30)=sin45*cos30-sin30*cos45=....
mersi. am cam uitat materia de a9a...
o aproximare ar fi 0,258
pt toti care nu ati auzit de site-ul wolframalpha.com.. sa il folositi... e foarte util pentru la matematica
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T15:29:09+03:00
Sin 15 gr=sin(45gr-30gr)=sin 45*cos 30-sin30*cos 45=(radical2) pe 2*(radical3) pe 2- 1 pe 2*(radical 2) pe 2=(radical6-radical2)totul pe 4
3 4 3