Ajutatima va rog(is klasa a 9 )- algebra !
1....: rezolvati in R ecuatia si determinati ce tip de numere,rationale sau irationale,sint solutiile ei :
a) 3radical din 2+7=0
b)16x-3(x+1)=5x
c)2,5(x-4)-6x=3-x
d) x la a2-3x-10=0
e) 2x la a 2+7x-8=0
f) -xla a2+10x+2=0
alt ex:
2......:scrieti sub forma de fractie numarul zecimal:
a)0,(18); b)3,(2) c)5,12(18) e)25,1(378)
va multzumes<3333333333333

2
a) 2x+7>0, x>-7pe2, x>-3,5, de aici rezulta ca x este numar intreg
cred ca ai inteles de ce ti-am scris aceasta rezolvare
dada msi)
cu placere
Redactati un text inspirat din expresia a tacea in limba ta
:S:S:S la asta avetzi vreo ideie??

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T15:40:41+03:00
1) a) 3*3 = 9 , numar natural
b)16x-3x-3=5x, 8x=3, x=3pe8, numar intreg
c) 2,5x-10-6x=3-x, -2,5x=3, x=3 pe -2,5, nr intreg
d) delta=9+40=49, x1=3+7=10 x2=3-7=-4, nr natural + nr intreg
e) delta=49+64=113, rezilta ca-i nrirational (dar tu termina, afla x1 si x2 altfel nu vei sti de ce)
f) delta=100+8=108, la fel si aici numar irational (dar finiseaza exercitiul)

2) a)18 pe 99
b) 32 pe 9
c) 51218-12 pe 9900 sau 51206pe 9900
e) 251378-1 pe 9990 sau 251277 pe 9990
2 5 2
2014-09-07T15:43:07+03:00
LA 0,(18)   =5,12(18)=5 intreg si 1218 supra lui 9900 =5 intreg si 1206 supra lui 9900
1 5 1