Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-07T15:10:15+03:00


apa,ca sa ai ce bea (fara mancare poti trai mai mult insa fara apa doar 3 zile )

busola sau harta (pentru a te ajuta sa te ghidezi)

un autovehicul cu care sa te deplasezi sau un balon cu aer cald


4 5 4
2014-09-07T15:33:39+03:00
Apa -este indispensabila                                                                                                    o busola- pentru a nu te rataci                                                                                           niste bani- pentru a-ti cumpara strictul necesar pe perioada calatoriei
2 4 2