Răspunsuri

2014-09-07T14:59:39+03:00
Multiplii de 289: (inafara de 0 )
289, 578, 867, 1156, 1445,  1734,  2023, 2312, 2601, 2890, etc.
Pentru a afla multiplul unui numar sau numerele care se impart la acesta, trebuie sa inmultesti numarul initial cu numerele naturale in ordine crescatoare (0*289, 1*289, 2*289, etc.)
Sper ca ti-a folosit!


mersi.. dar eu vroiam numere mai mici ca 289...de preferat prime
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T15:26:49+03:00