Pe ce continent ti-ar placea sa faci o expeditie?

Mi-ar placea sa fac o expeditie in..................
In primul rand...............................................
In al 2 rand..................................................
Asadar........................................................

2

Răspunsuri

2014-09-07T14:37:02+03:00
Mi-ar placea sa fac o expeditie in Australia.
In primul rand as putea vedea habitatul natural al mai multor animale in special cangurul.
In al doilea rand as cunoaste alta civilizatie ,alti oameni si alt mediu de viata
Asadar Australia este continentul pe care mi-ar placea sa il vizitez.
9 4 9
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T14:40:13+03:00
 Mi-ar placea sa fac o expeditie in America deoarece am auzit zvonuri cum ca este un loc minunat ,si de aceea as vrea sa fac o expeditie acolo..
In     primul rand America este locul unde am vrut sa ajung de cand eram mica si de aceea as vrea sa calatoresc acolo deoarece as vrea sa imi indeplinesc visul 
In al doilea rand as vrea sa fac o expeditie in America deoarece as vrea sa vizitez multe muzee si sa vad locuri nemaivazute.
     Asadar cat de curand voi pleca in America.
9 4 9