Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T14:21:49+03:00
Traditie si inovatie Informatie (reala sau legendara) privitoare la fapte ori evenimente din trecut, transmisa pe cale orala.Inovatie: Schimbare, modificare; noutate. 2. rezolvare a unei probleme tehnice sau organizatorice prin adoptarea de solutii moderne, de perfectionari.

Noutate, schimbare, prefacere. a�S Rezolvare a unei probleme de tehnica sau de organizare a muncii cu scopul imbunatatirii (productivitatii) muncii, perfectionarii tehnice sau rationalizarii solutiilor aplicate.

1 5 1
2014-09-07T14:30:17+03:00
- tradiţia şi inovaţia sunt termeni opuşi, însă prin asociere şi combinare, ele pot da naştere unor obiceiuri moderne
-
1 5 1