Alcatuieste un text cu ajutorul următoarelor cuvinte: teme,baietii,test,joaca,scoală,meci,a doua zi.

2
In vacanta de vara am primit cerinta de a scrie compuneri cu diferite teme ..
poti face asa inceputul
Stai ca nu prea te inteleg ce anume imi ceri sa fac??
Un text cu ajutorul cuvintelor de mai sus.
cred ca ai doua destul de bune:DALEGE!

Răspunsuri

2014-09-07T14:13:59+03:00
 Totul a inceput cind venind de la scoala mi-am aruncat gheozdanul fara sa ma gindesc ca miine e din nou scoala.Am iesit cu baietii la joaca si nici nu am observat cind s-a dus ziua cu un meci apoi doua si tot asa.Ajuns acasa nu mi-am mai batut capul de teme si direct la culacare ca tare obosit eram.A doua zi intrind in clasa profesoara a anuntat tare: TEST ! L-am picat pentru ca nu am invatat nimic ieri,deci distractie e distractie dar de invatat tot trebuie.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Igy
  • Ambiţios
2014-09-07T14:14:50+03:00
La scoala am avut un test detul de greu la limba si literatura romana.Baietii,cit de curios n-ar fi,erau foarte bine pregatiti,asa ca noi,fetele,i-am rugat sa ne ajute cu temele mai complicate in test.Ei ne-au ajutat si am primit cu totii note mari.Noi, ca semn de multumire a doua zi am mers sa-i sustinem la meciul de fotbal.Jocul s-a finisat cu bine pentru baietii nostri.