Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T12:53:59+03:00
Glăscior - format prin derivare cu sufix.
2 5 2
2014-09-07T12:54:20+03:00
Glăscior, e sigur. (derivat diminutiv cu rădăcina: glas)
sa scrii asa povestea unui hobbit si a doua chestie propozitie page 1 wattpad asta este
sa imi zici si mie dupa ce citesti 2 aspecte referitoare la organizarea spatiului si doua referitoare la atmosfera
rrreeepppeeedddeee am nevoie de ele acum
numeste personajul textului dupa ce faci prima cerinta
Nu am timp, scuze.