Răspunsuri

2014-09-07T12:53:30+03:00
Straight road
ugly dog
clear room
curly sheep
fat boy
wavy hair
bald head 
stout postman
snub nose
aquiline nose (nu-mi vine altceva in minte.)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T14:00:31+03:00
Din cate vad eu, astea toate sunt cuvinte care se folosesc pentru a descrie trasaturi, infatisarea, deci ar trebui sa gasesti parti  sau componente ale trupului care se potrivesc:

straight hair - par drept
ugly face - fata urata
clear eyes - ochi limpezi
wavy hair - par ondulat
curly hair - par cret
bald head - cap chel
fat stomach - stomac mare/gras
stout legs - picioare robuste, groase
snub nose - nas carn
acquiline nose - nas acvilin 


1 5 1