Răspunsuri

2014-09-07T12:40:23+03:00
Acest enunt pune in evidenta perceptia copilului in legatura cu faptul ca adultii nu integ anumite lucruri pe care cei mici incearca sa le explice.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T12:41:28+03:00
Copiii, în inocenţa şi naivitatea lor, au o altă viziune asupra lucrurilor. Nu sunt superficiali şi se bucură de mărunţişurile care-i înconjoară. Dau explicaţii prin modul lor de aborda viaţa şi se ascund în grija adulţilor, redându-le un sentiment de siguranţă şi responsabilitate.
8 4 8