Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T12:35:31+03:00
Marci ale eului liric 
 -verbele si pronulmele la persoana I si a II a
-figuri de stil
-imagini artistice
-sentimentele autorului
2 3 2
2014-09-07T12:35:54+03:00
Mărci ale eului liric? Pronume personale de persoana I și a II-a,verbe de persoana I și a II-a,interjecții,adjective pronominale posesive,interogații retorice etc. + figurile de stil !
1 2 1