Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T11:27:00+03:00
Suma nr care impartite la 3 dau catul 5
Trebuie respectata conditia ca r<3, ⇒ r∈{0,1,2} 
Apoi aplic teorema impartirii cu rest
a:3=5 rest 0 ⇒ a=3*5=15
b:3-5 rest 1 ⇒b=3*5+1=16
c:3=5 rest 2⇒ c=3*5+2=17
⇒ a+b+c=15+16+17=48

primul ex mai scrie-l o data, nu-l inteleg
solutia ecuatiei 78 :x 2=11 este .
te rog sa ma ajuti
2014-09-07T11:35:15+03:00

n÷3=5   rest  r    r∈{0,1,2}     n = 3×5 +r      n∈{ 15,16,17}