Răspunsuri

2014-09-07T11:10:03+03:00
Aici trebuie proportie X supara 100%=8 supra 32% simplificam cu 4 si obtinem 25Kg de stafide
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T11:12:11+03:00
Aplici regula de 3 simpla:
100 kg struguri..............32 kg stafide
x kg struguri....................8 kg stafide
Deci x=100*8/32 => x=800/32 =>x=25 kg struguri.
Astfel, din 25 kg struguri de obtin 8 kg stafide.
6 5 6