Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T11:17:49+03:00

..... se umple cu apă vasul de 7 l , se toarnă din acesta în cellălalt 5l și astfel în el rămân 2l; se  varsa cei 5 l și vasul mic rămâne gol, după care  se pun în el cei 2 l; 

-- se umple, din nou, vasul de 7 l și se toarnă din el în celălalt apă până la umplere (3l) ;   acum în vasul mare au rămas 4 l 

7 4 7
2014-09-07T11:19:03+03:00