Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T08:52:54+03:00
Păi incepi să inveti cuvinte , apoi cum se pronunţă cuvintele , si trebuie să te uiti la filme multe in engleză...asta e părerea mea , sper că te-am ajutat.. :)
merci :*
era un site unde puteai vb cu altii si invatai lb engl sau spaniola italiana etc nu sti cum se numea ?
Nu..
Poti sa incepi simpul cu dictionare si filme
Da si asta este o eventualitate... :)
2014-09-07T10:03:02+03:00
Te poti duce sa faci meditatii, sau sa inveti acasa, incepand cu, cuvintele, apoi propozitiile, apoi frazele si in final cu texte din ce in ce mai lungi.
1 5 1