Daca te referi la engleza, nu pot sa te ajut pentru ca nu stiu engleza,
dar daca vei avea nevoie la matematica, te pot ajuta.
mai multe ce?
Pe cine ai intrebat ?
buna
dana

Răspunsuri

2014-09-07T00:34:52+03:00
Incearca sa faci cursuri de invatatura online, sau dute la pregatire.
Ea a cerut ajutor si tu o trimiti la plimbare ?
hadeti mai
Ai putea sa iei de pe net ce ai nevoie urgent, dupaia ai de ales intre cursuri online (nesigure ca is bune) sau pregatire(sigure ca is bune) profesoru poti sa til alegi, deoarece eu sunt pa pregatire , cat despre profesor daca ai facebook poti scrie Monica Giorsa si o vedea acolo .
Sper ca te-am ajutat in a lua o decizie corecta ! Mult succes in continuare, de acum incolo alegi singura ! Bafta ! Te pup !!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-07T00:47:32+03:00