1. In multimea numerelor reale, multimea solutiilor inecuatiei 2x<x este intervalul ...
2 In trapezul isoscel ABCD, unghiul DCB are masura egala cu 125 de grade.
In acest caz, suma masurilor unghiurilor ascutite ale trapezului este agala cu ... grade
3, Diagonala unei fete a unui cub cu muchia de lungimea radical din 2 cm este egala cu ...
Help :)

2

Răspunsuri

2014-02-12T15:50:27+02:00
1. (-inf, 0)    inf=infinit
2. un unghi ascutit are 180-125=55 de grade. Amandoua vor avea 2x55=110 grade
3. 2 \sqrt{2}  \sqrt{2}=4 (cu Teoreme lui Pitagora)
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-12T15:50:39+02:00
1. impartind inecuatia la 2 => x<x/2 (un numar mai mic decat jumatatea lui) => x apartine multimii numerelor reale negative (-infinit,0)

2. suma unghiurilor intr-un patrulater este 360 grade, trapezul fiind isoscel => unghiurile obtuze, respectiv cele ascutite sunt egale => un unghi ascutit + un unghi obtuz = 360 / 2 = 180 grade => un unghi ascutit = 180-125 = 55 grade.
suma unghiurilor ascutite = 2 * 55 = 110 grade

3. fata este un patrat => diagonala = latura * radical 2 = radical din 2 * radical din 2 = 2cm


1 5 1