Pentru carnavalul organizat , elevii clasei a doua au confectionat 245 de stelute rosi , albastre , galbene si argiñti .. cate stelute sunt arginti daca 47 sunt rosi , albastre cu 23 mai multe iar galbene cu 18 mai putine decat cele albastre?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-06T22:51:40+03:00
245 stele rosii, albastre, galbene si argintii....             1. sunt 47 stele rosii                     2.stele albastre : 47+23=70                        3. stele galbene  : 70-18 = 52                       4.stele argintii: 47+70+52=169=245-169= 76

1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-09-06T23:01:42+03:00
R=rosii
a=albastre
g=galbene
ag=arginti

r+a+g+ag=245

r=47
a=47+23=70
g=70-18=52

47+70+52+ag=245
169+ag=245
ag=245-169
ag=76


Verificarea : 47+70+52+76=245